Managementassistent

Word jij onze nieuwe collega?

Je hebt aan twee woorden genoeg. Sterker nog, waarschijnlijk heb je het al lang geregeld voordat het je wordt gevraagd. Je denkt vooruit en ontzorgt op allerlei mogelijke manieren. Je signaleert en neemt graag initiatief. Je weet als geen ander hoe je het overzicht houdt bij complexe planningsvraagstukken en organisatorische uitdagingen.  Met plezier regel je dit alles van begin tot het eind en je bent een echte steun en toeverlaat voor de directeur-bestuurder en het managementteam (MT).

We zoeken een accurate en enthousiaste managementassistent (28-32 uur) die de drukbezette agenda van onze directeur-bestuurder kan beheren. Je plant afspraken in en herinnert hem tijdig aan openstaande actiepunten. Ook ondersteun je het managementteam waar nodig en af en toe kloppen ook collega’s bij je aan voor hulp. Bij besluitvorming help je mee in de voorbereiding en lever je de gevraagde stukken en gegevens aan. Deze informatie haal je op bij het management en stel je beschikbaar. Je notuleert de MTB-vergaderingen en overleggen met de huurdersorganisatie en bewaakt de acties die hieruit voortkomen. Verder werk je correspondentie uit en archiveer je documenten. 

Wat ga je nog meer doen?

Als managementassistent ben je ook verantwoordelijk voor de operationele ondersteuning van de P&O-adviseur. Je zorgt onder andere voor de ziek- en betermeldingen, regelt bij collectieve opleidingsprogramma’s de trainingslocaties en je ondersteunt bij werving- en selectietrajecten.
Daarnaast werk je nauw samen met de medewerker facilitaire zaken bij het organiseren van jubilea, evenementen en festiviteiten voor je collega’s 

Wat breng je mee?
  • Mbo+/hbo werk- en denkniveau
  • Minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie
  • Ruime kennis van ict-programmatuur (Microsoft office 365, Ibabs)
  • Bij voorkeur een secretariële opleiding
  • Je bent uitstekend in plannen en organiseren 
Wie ben jij?

We zoeken een proactieve, flexibele en humorvolle managementassistent met aantoonbare ervaring. Je werkt nauw samen met de bestuurssecretaris en de P&O-adviseur en je kunt dus ook snel schakelen. Daarnaast ben je daadkrachtig en vind je het prettig om samen te werken.

Wat zijn de arbeidsvoorwaarden?
  • Een veelzijdige functie met veel vrijheid
  • Een arbeidsovereenkomst van 28-32 uur voor 1 jaar, bij goed functioneren zetten we de overeenkomst om  in een vast dienstverband
  • Een salaris van maximaal € 4.278 op basis van een 36-urige werkweek (schaal G CAO Woondiensten vanaf 01-01-24)
  • De mogelijkheid om hybride te werken
  • Een aantrekkelijke pensioenregeling, reiskosten- en thuiswerkvergoeding en een loopbaanontwikkelingsbudget
  • We investeren graag in onze medewerkers via opleidingen, cursussen, coaching en vitaliteit. 
Wie zijn wij? 

Woonstichting Patrimonium Barendrecht beheert zo’n 2.800 woningen en overige verhuureenheden. We hebben een grote bouw- en verduurzamingsopgave in Barendrecht. Een flinke uitdaging waar iedereen zijn schouders onder zet. De lijnen zijn informeel en kort. Voor eigen ideeën en initiatieven is meer dan voldoende ruimte. De werksfeer is inspirerend, collegiaal en successen vieren we samen.     
Patrimonium Barendrecht zet zich in voor goede, betaalbare en duurzame woningen, goede dienstverlening en beleid dat goed uit te leggen is. Vanuit een modern kantoorpand met voldoende parkeergelegenheid en goed bereikbaar met openbaar vervoer, werken ruim 40 mensen vanuit de afdelingen Vastgoed, Wonen, Financiën en Algemene zaken hieraan mee. 

Solliciteren?

Enthousiast geworden en wil je meer weten? Neem contact op met Jacqueline van der Glas, P&O-adviseur via telefoonnummer 06-40 73 17 39. 

We zien je motivatie en cv  graag uiterlijk donderdag 3 april tegemoet.
Je kunt deze sturen naar Jacqueline via [email protected]
De eerste gesprekken staan gepland op woensdag 9 april. 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen we niet op prijs en nemen we niet in behandeling.

Download
functiebeschrijving managementassistent