Over ons Nieuws & publicaties Laatste nieuws Tevreden huurder | “Patrimonium luisterde naar mij”

Tevreden huurder | “Patrimonium luisterde naar mij”

Probleem met verbruiksmeter verwarming opgelost.

Patrimonium werkt dagelijks aan het verbeteren van de dienstverlening. Soms nemen huurders de moeite te vertellen hoe blij ze daarmee zijn. Zo ook mevrouw Tonny van der Zijden.
In de woning was er een probleem met de verbruiksmeter voor de verwarming. Omdat er in het pand koop- en huurwoningen zijn, moeten huurders voor problemen met de verwarming de VvE-beheerder bellen. “Als we de stand niet kunnen meten, schatten we het verbruik was de reactie”, vertelt Tonny. “Ik vind dat je moet betalen wat je verbruikt en niet op basis van een schatting.” Toch heeft de VvE-beheerder meerdere pogingen gedaan om het op te lossen, maar Tonny uiteindelijk toch doorgestuurd naar Patrimonium.

Geen zorgen meer
Na een telefoontje van Tonny ging Jenny Collignon van Patrimonium aan de slag met de klacht. “Het bleek niet zo makkelijk op te lossen, maar ze ging er serieus mee om. Ik kon mijn verhaal kwijt; ze luisterde echt naar me. Ik maak me geen zorgen meer, want ik weet dat Patrimonium het oplost. Ik word altijd goed geholpen en dat mag wel eens gezegd worden.”

Wonen is meer dan alleen een dak boven het hoofd. Omdat het niet alleen gaat om de stenen, maar ook om de mensen, luisteren we goed naar de wensen en behoeften van onze huurders. Het hele jaar door laten we de kwaliteit van onze dienstverlening onderzoeken. Dit jaar scoren we gemiddeld een 7,7!