Nieuw telefoonnummer voor reparatieverzoeken vanaf 6 januari 2020

Publicatiedatum: 06-01-2020

Het digitaal melden van reparatieverzoeken verandert niet.

Om u in het nieuwe jaar nog beter van dienst, kunt u vanaf 6 januari uw reparatieverzoeken direct melden via Huizer Bouw. Uw reparatieverzoek wordt direct in behandeling genomen door Huizer Bouw, zonder tussenkomst van Patrimonium. Hierdoor wordt u sneller geholpen en kunnen zij meteen een afspraak met u inplannen.   

Wat verandert er voor u?  
Voor reparatieverzoeken hebben we een nieuw telefoonnummer: (0180) 61 43 33. U wordt dan automatisch doorverbonden met een medewerker van Huizer Bouw. Daarnaast kunt u uw reparatieverzoek ook nog steeds melden via Mijn Thuis. Uw digitale meldingen komen direct bij Huizer Bouw terecht zodat zij meteen voor u aan de slag kunnen.  

 

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden