Bewonersadviesgroep adviseert over dienstverlening tijdens verdiepingsbijeenkomst

Publicatiedatum: 31-10-2017

De adviseurs van de Bewonersadviesgroep zijn over het algemeen tevreden over de dienstverlening van Patrimonium. De uitkomst van de vragenlijst over Dienstverlening gaven ons wel voldoende suggesties voor verbeteringen. Om die scherper te krijgen hebben we een verdiepingsbijeenkomst georganiseerd met adviseurs die ons hierbij wilden helpen.

Verbeteren van klantvriendelijkheid, klachtenbehandeling en communicatie
Donderdag 26 oktober hebben we ons gebogen over waar we concreet en op korte en lange termijn verbeteringen kunnen doorvoeren in de dienstverlening. In drie groepen hebben we op interactieve wijze drie belangrijke onderwerpen verder uitgewerkt, namelijk klantvriendelijkheid, klachtenbehandeling en communicatie. Het betekent goed luisteren (vooral aan de telefoon), echt vriendelijk zijn, meedenken, betere controle op werkzaamheden, professionele aannemers, duidelijk zijn in wat huurders kunnen verwachten, beter terugkoppelen na een melding en klachten serieus nemen.

De onderwerpen op de maandelijkse Schakelpagina vonden de adviseurs prima, maar de pagina staat vaak te vol en door de achtergrondkleuren zijn de teksten niet goed leesbaar. De column van Dirk wordt erg gewaardeerd, maar ook zien zij graag andere medewerkers terug en persoonlijke verhalen en ervaringen van huurders.

Wat doen we met de resultaten?
De resultaten van de vragenlijst en de bijeenkomst gebruiken wij voor het verbeteren van de dienstverlening. We zetten ons in voor een nog betere dienstverlening.

Deel deze pagina

Hebt u nog niet gevonden wat u zocht?

Stel uw vraag